2013年8月13日 星期二

惜食


hi hi

三號風球下,你在想什麼?

我在想…天色甚差,我又影唔到食譜相,苦惱中

到底…我可以點先做得晒d食譜?可以告訴我嗎?我只做了1/4,但重點…咁既天色我再努力都係白費

昨日煲了湯,平時我會用西施骨去煲

但昨日突然想煲瘦肉,煲完後見到塊瘦肉一絲絲,咁就諗起…整埋個豬肉絲丫

曾經整過的,用煲湯豬肉有個好處,就係佢煲到d豬肉散晒,容易整佢一絲絲

其實味道真係可以同街外相似,質感會差一點點

不過…當你煲完湯塊豬肉跟本無用武之地,整多個小食就會覺得都ok

近年流行…惜食呢個詞,、既然塊瘦肉都會變成你既回憶,倒不如將個回憶整得好味多一點點吧吧吧





煲完湯既豬肉絲,撕開佢兩邊,越幼越好



白鑊去炒



瘦肉撕成幼絲,放白鑊用慢火炒

1茶匙咖喱粉、1湯匙生抽、糖就落1湯匙,糖需要落多d,如果有五香粉大約加1/4茶匙

建議自已試味調教,落左調味後就繼續慢火炒期間不斷翻動

當發覺開始曲身就開始會變平時街外買模樣

再炒至乾身至微微香脆,可加少許芝麻或紫菜

放涼後放密實盒保存

自已做可調教味道,例如鍾意咖喱味就落多些少咖喱粉、又可以做到無咁鹹

全程唔需要加油只需要炒至乾身(千其唔好太大火會令肉絲變硬)

最大好處係…以後煲湯唔需要浪費塊瘦肉

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

7 則留言:


  1. 惜食唔好嘥,唔做大嘥鬼!

    回覆刪除

  2. 愛惜食物唔浪費

    回覆刪除
  3. 言語治療師加英文教師Carley2013年8月14日 下午2:54


    我以為係蟲草花呢

    回覆刪除

  4. 我舅母有整過

    回覆刪除

  5. 哩個正,最緊要係唔浪費!

    回覆刪除

  6. 次次煲完湯丟咗舊肉真係好浪費~~呢個係好方法呢~~~
    想問, 整肉鬆得唔得???

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾