2013年8月26日 星期一

生腐


呢幾日仍然好累,無精打采

又無乜想食既食物

不過…我好想食豆腐羹

其實苦瓜係半生瓜,d人話過左半世後會愛上,但我真係好唔接受佢既苦

乜乜甘味?甘咪又即係苦,等於鹹鹹地同死鹹一樣,都係鹹

但我近年開始愛食既係豆腐,半生腐

豆腐對我來講被列入無乜味,唔知點解咁多人喜歡

慢慢…我發現原來豆腐有清甜味

從來我好喜愛腐竹、腐皮、豆卜等等食物,但豆腐 not my cup of 腐

但近日總係好想食豆腐,特別係豆腐羹

原來只要加少少肉去淆個湯,跟住已經好好食,得來從不費功夫既感覺



瘦肉   大約一塊手掌咁大

豆腐   2塊或者兩盒

菜心   5條莖  (其實當晚我食菜心,所以抽起幾條再切粒,又甜又爽)

蝦     半斤去殼去腸

蛋白    1隻

粟粉     2茶匙加1茶匙水(如果唔夠再加)

鹽      少許

做法:

先將瘦肉切粒,然後放入去滾,大約用750ml水,滾起後轉慢火滾20分鐘

然後放入豆腐粒、菜心粒、蝦,等佢翻滾

加入鹽調味,試味後可以加蛋白,將蛋白倒入鑊然後輕輕攪伴,最後加入粟粉水煮至理想杰度

如果萬一或者可能煮得太杰加番少少滾水煮番開佢,唔使擔心!



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


4 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾