2011年11月5日 星期六

愛之深 恨之切


是日brunch...肉眼扒三文治

持續好幾日既無精打彩

Cheer up自己最好方法,逗自己開心

整自己最喜愛既食物

我真係好愛牛肉,癲地愛

但有時諗…塵世間有幾多隻牛落入我既消化系統

愛之深 恨不得每日都去切牛扒

Anyway....今日個brunch既三文治,實在大愛

今次唔用茄汁,用Mayonnaise實在太美味

哼~



12 則留言:


  1. 大少奶:

    你好! 我終於都做到第一個回應你的人,yeah!
    我都好愛牛,不過0吾食0個d用梳打粉做朋友的牛!
    你個brunch好正,等我整黎當早餐先!

    愛你的曲奇上

    回覆刪除

  2. 做咩無心機呀?

    回覆刪除

  3. 岩岩食飽飯都睇到流晒口水呀~~~

    回覆刪除

  4. 請問點樣訂閱blog, 次次click入subscribe this blog都會出一碓字, 以前訂閱咗D bloggers 又冇喺mail度通知.

    回覆刪除
  5. Super delicious steak sandwiches, I'm loving it too

    回覆刪除

  6. 我對你e件肉眼扒三文治都恨之切!我要食咗佢!哈~哈~哈

    回覆刪除

  7. o yeah, 牛味真係好正, 但有時整完牛扒都好GUILTY, 個PAN肥哂定要用洗潔晶, 但真係好YUM, 但你之前唔係話現少食牛咩

    回覆刪除

  8. 我都愛牛肉,but為咗某個原因,要放棄佢!

    回覆刪除

  9. 睇見覺得食完會有一個好滿足的下午!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾