2011年11月21日 星期一

禮物(加食譜)



噢!好累的

近日開始要做食譜又要諗好累

好想去慰勞自己

上星期成日出街同行街,但都唔覺得身心舒泰

跟本我就好累,突然好想食chesse cake,又好想整

整蛋糕個過程其實係減壓既,焗好後既結果會開心既

同煮餸唔同

從來我都唔會覺得煮鹹蛋肉餅會令我快樂,又唔會覺得炆牛腩會快樂

煎牛扒會點點快樂!煮西餐都會幾開心

但焗蛋糕比自己食係會開心既,個過程,尤其打蛋白我會感到開心的

今日整個5吋芝士蛋糕比自己,唔知食到幾時先食得晒,但個過程我好開心

唔用任何裝飾,普普通通咁都足夠,等於我有時唔想化妝一樣,哈

個蛋糕好易整,我用另一方法去試,因為我買一磚cream cheese放雪櫃一直唔知佢有幾多個g

但當落手整時就發覺爭少少,個譜要300g

所以我用50g 淡忌廉補上,如果我因為50g要買多舊cheese,咁又會剩番200g唔多唔少唔知做乜好

味道好好啊!哼~




食譜:

cream cheese 250g

糖    70g

淡忌廉 (室溫)    50g

蛋 (室溫) 2隻

檸檬汁    少許

牛油   70g

1.先用餅底碎+牛油溶液做成餅底,放入模壓實(可用消化餅、或去烘焙店買餅底碎)

2.cream cheese放軟,放到軟身及室溫,加入糖用打蛋器打至滑身

3.加入室溫淡忌廉,與芝士糊打勻

4.加檸檬汁

5.蛋液分三次加入芝士糊,每次加蛋用打蛋器1號速打勻,完全勻就可以停唔好打太耐

6.加入牛油溶液輕手拌勻倒入已放餅底蛋糕模內,焗爐150度焗40分鐘

7.焗好後放涼入雪櫃



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾