2011年11月3日 星期四

金寶湯食譜...蕃茄魚塊鍋巴


Hi ~又係我啊

今次呢…就想同大家介紹用金寶湯整既菜式

其實初初我都有考慮過做唔做,因為我實在太忙

但有關方面佢任我自由發揮

同埋要簡單既

咁我就有興趣

可以諗d我認為靚、簡單既 mix & match

最後揀左兩款湯

但講真…我一向好少用罐頭煮餸,今次發覺原來個番茄湯好味既

我想整個紅噹噹既

So…用上魚柳、鍋粑去配個湯

真係好簡單,得幾個step,同埋呢你晌好忙好亂好急好餓既時候去整幾個step既野都幾好

蕃茄魚塊鍋巴

Click:http://www.campbellskitchen.com.hk/zh/fish-fillet-with-guoba-in-tomato-sauce?utm_source=blogger&utm_medium=iamtaisiu9_11-2011_R1&utm_campaign=blogger-recipe










另一個食譜將會一星期後發放



5 則留言:


  1. 好吸引呀, 攪到我好鬼肚餓添.....哎呀......點算好..點算好.?!?!

    回覆刪除

  2. 好彩食左lunch先上嚟睇^^

    回覆刪除

  3. 啲魚塊要先解凍,跟著又要抹乾,再要醃,又要煎,好餓呀,餓死都未有得食呀!

    回覆刪除

  4. 好吸引呀 我愛蕃茄味

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾