2010年8月18日 星期三

LG Kawaii anywhere


琴日去兩個event,一個係酒店員工既烹飪比賽
我被邀請去…參觀,我當然實叫埋vanlily
容後報導

之後同vanlily就去LG新電視既發佈會,Vanlily真係無得頂架

我同佢行行下街流鼻血,因為望住佢令我流鼻血,哈

係一部好Kawii既電視

最無得頂係…部電視係粉紅色既

一入到去朗豪酒店既某中一個ballroom,係佈置成粉紅色既部屋

哈!雖然我對粉紅色無乜特別喜好,但入到去見到都會開心

先講部電視,係一部非常多功能既電視

雖然唔可以用來焗蛋糕、打蛋、洗衫或者乾衣機用

但佢可以用usb播錄像、有影院模式、LED背光技術、clear voice

而電視裡面一班女人鬧交

我可以將呀Angelsa auntie把聲開到最大,有佢講無人講

哈!

遲d LG比一部我試用,到時再解釋下,因為我呢d先天科技領悟力偏低既人

係要親手按個遙控3481次先識用呢





居然完場後,PR公司既staff叫我拎呢張床走,因為佢琴日買來搭景用





其實呢張小檯我鍾意

但被mark了,後面隻窗我考慮緊呢

部電視真係好靚,畫面都好靚呢





我又睇中個掛衣架!呢個又被mark了

哈!得個衣櫃同床無人拎





LG仲送古古力比我同餅神,仲有餐晚餐





焗蠔…good







個湯唔記得影,呢個牛柳好似一個拳套,我不停同佢玩包、剪同dup

我不停出包,贏左!哈





甜品,係蘋果crumble呢

收到電視再講,後會有期





Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com










沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾