2010年8月11日 星期三

入柚(附食譜)


大少爺近來愛上柚子蜜,我都唔知點解佢會突然愛上

跟住我又諗柚子蜜可以整乜呢?

柚子蜜應該可以整雞

又諗起上次餓底gathering呀繼佢整西檸雞,個方法好易

於是我就柚子蜜代替檸檬整柚子蜜軟雞

柚子蜜應該可以整下牛仔骨呀…金沙骨呀...

哈~但我唔明自己點解買柚子蜜返屋企無諗過沖來飲

柚子蜜週圍去賣好大樽,我終於晌City's super買到一樽中size

最怕買太大樽,呀大少爺佢飲厭後,樽柚子蜜會變成往事,放埋一邊

哼~


食譜:

去皮雞扒  1~2塊

汁料:
柚子蜜  1.5湯匙
雞湯    3湯匙
糖      1茶匙
檸檬汁  少許
吉士粉  1茶匙

牛油少許  (開鑊用)

1.雞扒用鹽、糖、胡椒粉、少少酒略醃

2.雞扒沾上蛋液、再沾上粟粉,要整件均勻沾上,然後用半煎炸方法去煎熟及金黃色,然後上碟索乾油份及切件

3.將汁料攪勻後,煮熱至透明狀,淋上雞件


Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾