2010年8月3日 星期二

汁獻濃燜乜物


早幾日Vanlily好開心咁同我講:我終於知道陳生鍾意食乜喇

一問之下,Vanlily答我:有汁呀、有獻呀、濃味呀、燜呀!乜呀、物呀....

我感覺好似一言驚醒夢中人

原來好多男人都係鍾意呢類...有汁呀、有獻呀、濃味呀、燜呀!乜呀、物呀~

噢!話口未完大少爺就話又想食燜牛腩,仲要柱候燜牛腩

哼~

以後諗餸只要朝著"汁獻濃燜乜物"

就天下我有啦!




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾