2010年8月14日 星期六

欠彈


今日係星期六,但我無打算出街

黃昏先會同大少爺出外

所以…我要晌屋企搵食

不過…都可以有啖好食

其實我都鍾意食烏冬,但又未買到一隻我認為滿意

加上個湯底我又想有番d"日"味

所以寧願唔整,都要整理想既

終於比我搵到一隻日本出既烏冬湯底

再加上Bear Bear舅母晌北海道買比我既昆布

再加上日式魚蛋、同腐皮

哼~理想都算達到

But烏冬未算係理想呢,只能講佢滑、但唔彈啊




舅母買比我既昆布煲半個鐘出味,然後.....




加呢隻日式烏冬湯底,呢隻幾好味

吉吉島唔貴 $14有6小包,起碼方便




呢隻:So糕有售既日式免治雞肉串燒

只需放入焗爐加熱


佢呢個品牌有幾款唔同味既串燒,我最愛免治雞肉

呢隻鹽燒味,佢有隻係醬燒既,醬燒好味d




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾