2009年2月8日 星期日

Day 1@ Osaka


到達目的地:大阪

今次唔去東京既原因,係會留待五月大少爺生日先去

大阪既行程同東京唔同,係會舒服d既

起碼唔會日夜掛住血拼,仲會去我期待既京都添!

搭同我曾經有密切關係既CX







坐JR express去酒店,express貴730yen一位,但沿途不停站直去天王寺,30mins咋

車座位自動轉位中




坐車途中見到摩天輪,千鈞一髮之際影低




酒店房內有電腦,自已又有帶laptop,可以同大少爺一齊上網呢

綠色支係綠茶檸檬味香味噴劑,酒店供應既呢




第一時間去心齋橋







但快行一趟空手而回有幾間商店都話會結業,日本經濟都唔太好
價錢都唔貴,但都唔靚




去道頓堀,無諗過食咩
邊行邊揀




行過道頓堀極樂商店街,今日唔駛錢入場
走入去八掛
噢!ar.........um..............囉!
當見識下啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦




大少爺就當然食........拉麵
揀四天王拉麵



Well......最好味係佢既叉燒
我 既鹽味




大少爺既味噌




餃子




之後食成條街都係既.....墨魚波
我同大少爺一向都怕食,為趁墟而食







呢兩件炭燒蟹腳40幾元港幣,好好味啊


我同大少爺都係鍾意東京多d

去便利店買小食甜品後返酒店後要休息,聽日再出發

聽日得2-9度.............正!!!!



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾