2009年2月5日 星期四

玩物喪志


近日迷上facebook既 pet society
係沉迷

現實生活我無去煩惱點可以賺錢
但晌 pet society我要日日夜夜諗點可以賺更多錢去買傢具

我一玩遊戲,第一件事去買衫、買鞋比隻pet著
之後…好努力去賺錢
期間我發現佢無床瞓要晌地下瞓覺
我居然有心痛感覺,即刻去買張床,攪到無晒錢
又要賺過
但見到佢晌床上瞓覺個樣好sweet又覺得值得

我希望賺錢買浴缸、買鋼琴、希望二、三樓有遊戲室、有廚房、有咖啡機
仲要飯廳,大水晶燈
仲有電掣啊
要努力向上

你話我係咪癲左?

最後多謝善心人,我呀妹diana送好多禮物比我隻pet
感動啊

無錯!我急不及待去用呢個模焗咖啡蛋糕
但仍然甩模甩得唔好
我琴日就帶住幾個爛蛋糕去拜年,真係多謝晒




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾