2009年2月17日 星期二

有圖為證


琴日我既下午茶

chiffon cake同泡沫綠茶

日本好多食chiffon cake既餐廳,每次行過大少爺都會沾沾自喜咁講:你都識整啦

哼~~~~~~~~ 無錯!我都識整!

但日本都賣得幾貴,一件要600yen,成$50一件

一個蛋糕可以切開8件,即係話一個蛋糕唔計零頭可以賣$400

所以...........以後想食我既戚風蛋糕的話,我遂件賣

最大競爭對手應該係我近身vanlily!

有見及始我決定大割價賣$48一件,vanlily賣$52架

好抵呢?hahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




望下都收你錢!哈哈!




有圖為證架!




我杯泡沫綠茶晌呢間買架!經過既就入去睇下啦

泡沫綠茶係加有奶同糖既,好好味架,一大包有5小包呢






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾