2009年2月3日 星期二

初八團年


年初八 我們這一家團年

有我、呀妹diana、烏GG、呀茄

今次仲有新成員.......婉君表妹(tan tan)

可惜唔齊人我近身vanlily同菇奶奶都唔得閒呢

當然我呢個已婚人要派利是啦
但派得好開心!
仲覺得派得好抵添!

佢幾個比我長期戲弄同埋精神虐待
每年只有新年先可以逗我兩封利是
真係好抵比啊!哈哈哈


原本去Zambra,但琴日餐廳話要收8pm
帶著失望轉去悅香雞食晚餐,我們這一家第一次去食中餐


例湯…蓮藕湯




雞…都幾好味,最重要有雞味!


椒鹽鮮魷




班腩豆腐煲


豆豉鯪魚炒A菜

糯米飯




我們這一家都係餓底,加上全部都愛甜,當然要去滿記嗒糖
呀茄既...焗西米布甸


烏G既...腐竹白果薏米糖水多白果




tan tan既...白白淨唔知乜




我同妹妹都叫既...楊枝甘露豆腐花





大家一齊食既...糖不甩




最後…恭祝我們這一家既成員都身體健康、心想事成、我們這一家繼續相親相愛

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾