2008年12月16日 星期二

生日慶祝@ Disneyland


首先多謝各位祝福!
唔好意思!我要聽日先覆留言
仲有各好友既sms我無時間覆啊
因為實在太多!我好多謝你哋呢

慶祝生日好開心,我係超級米奇fans,大少爺都受我感染
去迪士尼慶祝啊!由11am入到去,8pm睇完煙花
都仍然未玩晒

我第二次晌香港迪士尼慶祝生日
可以睇番3年前又閃光燈又out focus既相↓

http://hk.myblog.yahoo.com/Delicatessen-ivanbee/gallery?fid=20


今次去覺得各樣都進步不少
2005年開幕,3個月內我去3次,每次都不停排隊同排隊,每次成個鐘
今次只係最多排15分鐘,真係差得遠




今日不停有人同我講:生日快樂




我影相唔太鍾意影到人,尤其唔識既人

所以捕捉無人既一刻先影




I'm coming~~~





我每次睇Golden mickey都好開心又好鍾意




今次多咗小小世界




好得意啊!我同大少爺都勁鍾意呢個,但當然大少爺鍾意東京果個多d




雪亮聖誕歌舞劇,比我影到3 pair錫錫,So sweet




花車巡遊




噢!Minnie好靚啊!每逢見到minnie我都狂影佢




我本身想去小鎮大街間餐廳,但當時實在太多人,見火箭餐廳無乜人就入去食

比三年前好味得多!更加比麥當當同KFC好味,驚喜之一




每次到探險世界都只會坐船仔,今次連獅子王慶典都唔睇




夜晚走返去明日世界再影相,明日世界所有game都玩齊

但今次坐space mountain居然覺得驚啊!越來越細膽




聖誕樹啊啊啊啊啊!其實無乜特別




入場時派立體眼鏡,夜晚加上眼鏡後,燈光中會有雪人啊

我加落鏡頭影既




好靚既城堡啊




Yeah!!!!!晌無腳架既情況下影煙光,我絕對滿意

影左好多啊




影400幾張相,仲有好多無post

但其中一d好鍾意、影得好靚,搵日再post埋

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾