2008年12月23日 星期二

聖誕前夕


近日被【渴望聖誕節心散症】好嚴重

琴日放棄同GG、呀妹去tea,原本諗住寫稿寫得幾多得幾多
點知都係心散

平安夜我會整聖誕餐同大少爺食
由於係新嘗試既食物,令我非常緊張、渴望
聖誕餐......聽日應該會整足一日

聖誕節就同一班朋友慶祝
我會整小食同小甜品
又係新嘗試
攪到我...........心如聖誕鹿撞,好緊張啊

個小食琴日包好放冰格
係咖哩雜菜角
原來想整菠菜芝士角,但多數人都鍾意食咖哩
又轉成咖哩角
包好要放冰格定型,咁炸時就唔怕散開,又可以整定

呢幾隻係包得唔好(我反轉晒見唔到爆口)
我用焗爐焗佢
整呢個最重要材料夠碎,否則好易爆開呢




我既好幫手,平常用既Olive oil、各類香草、繼姐送比我既黑椒chopper

Himalayan Pink Salt 聽日西餐大派用場

法國海鹽都因為佢而被我捨棄

我鍾意講究地用材料




今晚要出去買聖誕禮物啊~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾