2008年12月12日 星期五

味道生活


今日要開始寫 第二本書既outline

噢!希望我唔好心散寫得出啦

時光倒流..................6日前
話說上星期六 12.6,我約kathy、Fiona去shopping
但因為約成4pm,就趁得閒出去sweetie烘焙店買材料
點知....落左街10分鐘收到vanlily電話
佢又係約朋友4pm後,就係咁我就同佢一齊食lunch同行一陣

當日一落街就去買 【味道生活】,裡面介紹我本書同個blog




裡面內容我好鍾意,因為作者唔係就咁介紹

佢真係用心地睇過我blog同本書,再寫出我既個性

仲連我們這一家既呀妹、菇奶奶佢都知道

而且寫番我既趣事,令我睇完感覺好開心

仲capture blog內相片,睇上呀茄 (karen)上雜誌啊




仲有陳生、陳太添




之後我就約小冬去 Time square千兩

當時無諗過會約小冬食lunch,就撞彩邊間唔多人就入邊間,出奇地千兩唔駛等位

由於無預備過,只帶DC出街,而家睇用dc既相,就會覺得差好遠

明明以前覺得自己部dc好得不能再好架嘛




千兩,我鍾意去ifc果間多d,不過CWB都算好OK呢




食完我地又食雪糕,小冬果杯係新出榛子乜乜脆物物雪糕,好味啊




24 則留言:


  1.   vanlily
     
    去玩都第一

    回覆刪除

  2. 你本書真係好有內容呢~大少奶會唔會出散文呀?
    [版主回覆12/12/2008 13:55:00]我第二本書會比上一本多散文,但又唔會全本都係散文呢

    回覆刪除

  3. 兩個字 ~~~~~~識貨

    回覆刪除

  4. 你哋就好啦! 可以成日約埋去行街,睇戲,食飯! 羡慕-ing!

    回覆刪除

  5. 同我一樣呀,買左部450d之後,就覺dc仔真係冇得比

    回覆刪除
  6. 愛吃愛旅遊的陳小姐2008年12月12日 下午3:47

    "味道生活"個標題起得好好呀... 的而且確人人都想做大少奶呀...! 哈哈! 你成日可以去行街, 買野, 食野, 呢種生活實在太幸福呢...!

    回覆刪除

  7. 你可以借本書比我睇下嘛??
    唔夠24小時, 我就可以見到你地啦~~~

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2008年12月12日 下午6:27


    家姐,
    個作者咁識揀, 揀中身材最好既阿茄登報, 真係勁!
    用左大機真係好難返轉頭, 但無奈大機好重, 唔可能日日帶出街呢~
    愛你既妹上

    回覆刪除
  9. 你下本書... 可唔可以講多d你同大少爺?  eg. 戀愛經過
    多d散文, 好呀.. 第一本.. 好睇但係'短癮'咗d囉...

    回覆刪除

  10. 你返唔到轉頭架啦啦啦 遲下會唔會拉埋相機袋出街呢?

    回覆刪除

  11. book 2 la~加油~

      ( 如有打攪 , 請見諒 !~)
     

    回覆刪除

  12. O O:
     
    我愛看你的散文,但又擔心你會嘔心瀝血啊
     
    真係情義2難!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  13. 少奶下次隨身帶住新機la^^ 就聖誕啦~買左聖誕樹未啊?!
    快d買啦!


    快d click入去睇下啦~

    http://y888com.webng.com

    http://www.geocities.com/y888comhk
    如有打擾,敬請原諒!

    回覆刪除

  14. OOOOOOooo
    yo...........你好叻嫁你 ~
    個作者睇o左你既blog, 當然知道亞茄既身材至fit而post啦, 呵呵呵 ~
    旦我去睇睇呢本書先 ~
    GGGGGGggg

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2008年12月13日 凌晨2:03


    家姐
    究竟係乜野啊???
    盤菜? 莫非阿蘇今日教個款, 所以唔知時間出門口...haaaaa
    心急見你既妹上

    回覆刪除

  16. 希望你寫密D... 好想鍾意你煮的食物啊..

    回覆刪除

  17. Looking forward to see your 2nd book!!! Support you!

    回覆刪除

  18. 好期待你第二次既作品~

    回覆刪除

  19. 我都覺得 ifc 間千兩好味d

    回覆刪除

  20. 大少奶0吾好意思,想借你呢度一用,因為 朋友的chow chow尋昨晚走失0左! 請各位blog友幫忙,盡量轉貼到其他blog / forum,謝謝!
    鬆師女Kawaii (妹妹)

    - 12月12日下午西貢走失,走失時身上沒有狗帶。
    - 中小身型 (約35-40磅)
    - 火紅色毛 (有皮膚病)
    - 膽小怕人,會吠但不會咬人
    - 後腳關節有毛病
    如若尋獲或有任何消息,請電9406 0111或9188 8096

    回覆刪除

  21. 你成日出d野食相,晚晚都睇到好辛苦,有得睇但無得食!

    回覆刪除
  22. 新貨上架啦!快"d"黎睇下啦!
    http://hk.myblog.yahoo.com/ Sweet-Clover

    如有打擾 , 敬請原諒 !

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾