2008年12月18日 星期四

呢本好啊!


Yeah!!!!!!!我又玩生日禮物
呢個焦糖無花果蛋糕我又用我其中一份生日禮物殖膠模整既
係咪好似一條麵包呢?

今次個食譜係用Rachel 既食譜整架!

我唔太鍾意睇食譜書
只鍾意睇Annie Leong、黃雙如既書
而電視又只鍾意睇呀蘇

甜品蛋糕書都係我朋友送比我
真正買…就係Rachel呢本"為你做甜品"




其實呢...我初初聽話Rachel出甜品書都無太大反應
直至上vanlily屋企揭下揭下,覺得都幾吸引
一來本書好簡潔、又好白色
二來食譜部份寫得好簡約,但又睇得明
適合有甜品基礎,但又唔算叻既我
書裡面既甜品你會有信心handle得到
精美得來又唔會好複雜

我有好多目標甜品要整呢

Rachel仲好nice架!




我一旦鍾意上一本食譜,就會不斷整

相信我會不斷跟呢本書去做呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾