2008年12月2日 星期二

終極滅粉


終極滅粉

個標題好有氣勢
話說呢........好快又到聖誕、又到聖誕
我滿腦子小食、甜品for 聖誕gathering
又滿腦子諗整我個生日蛋糕

但我已經開始諗埋農曆新年
因為呢1月尾就係喎
我係果d新年猛話要辦年貨、新年要乜乜物物果種呢
所以我已經猛諗點去舊迎新啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦

但有樣野永遠都過完年唔知點算
食之無味、又棄之可惜
直接講係:唔知做乜既?
就係粉、無錯!年年剩粉年年有啊

我終極滅粉係甜薄撐
雖然已經完全消滅晒粉類
但一個多月後..........又要買!噢




這款帶煙韌口感、也多了份蛋香
而滅粉既目標是糯米粉

麵粉    40g
糯米粉  20g
蛋      1隻
糖      2茶匙
水      60g

配料:
砂糖  適量
芝麻  隨意

做法:
1將麵粉與糯米粉混合過篩,加入糖及蛋伴勻
2慢慢加入水份,攪勻至沒粉粒
3燒熱鑊加油,倒入適量蛋漿,煎至兩面金黃便可

吃時加入配料同吃

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾