2008年9月12日 星期五

我會陪你嫁 @鳳城


琴日同小冬vanlily、佢契媽 minicorgie一齊去買結婚用品

唔知點解好開心,買既過程都好好笑

個結婚用品店老闆好好人,差唔多買齊上頭用品

我仲率先用上把子孫尺追住小冬打,打到佢百子千孫

仲陪佢去買結婚鞋

成晚都好開心,連我都好開心咁陪佢去買啊




睇到咁多囍字好開心啊




呢把出門既紅傘




張帖既封套都好靚,我有士多啤梨圖案

小冬契媽有汪汪啊




由設計購思、到影相、到yan姐設計我都睇過

但收到手一刻依然覺得好靚




之後去鳳城晚飯

呢間鳳城我甚有回憶,我外公每年生日都會晌呢間鳳城擺幾圍

但自從我外公化成天上的星星後我就無再踏足




蝦多士

我覺得好油膩啊






藕餅都幾好味呢




鳳城炒飯好味啊




焗西米布甸




好開心既一晚,我完全感受到小冬既sweet

雖然我同佢契媽不停去戲弄佢,但佢仍然不斷甜笑呢

好期待佢大喜日子啊!身為姊妹團之一既我,一定會陪伴著佢呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾