2008年9月19日 星期五

飲前


大少爺早幾晚去飲宴,為免佢肚餓所以我想親手為佢個肚打底

我就預先問佢想食乜,佢話炒飯

炒飯係我既無語問蒼天系列之一,無一次炒得好

跟Annie Leong本書炒過一次係正常少少,其餘都係炒到不知所謂

所以聽到【炒飯】時我有d聽到紅姨高跟鞋既咯咯聲咁驚...........(睇電視睇上腦)

但今次居然比我炒得好好睇睇同好好食食啊!

我.......係咪發緊夢呀)))))))))))))

當然仲有湯,飯可以唔煮、湯唔可以唔煲呢




我買定包椰絲整椰 tart,大少爺成日都望住包椰絲

可惜我唔爭氣成日都唔舒服

終於諗到方法比少少椰絲佢食,就係JELLY糖




我終於可以睇到自己本書初版睇,因為已經做最後校對喇

好開心。。。



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾