2008年9月27日 星期六

蘇good


近來開始忙,除小冬婚禮同我本書就快出外
已答應一本雜誌寫專欄,本雜誌係一本受歡迎雜誌
身邊既朋友都會睇,又不斷游說所以我就答應
不過...呢個專欄會不斷定期換人,所以暫定只知道暫時會寫一個月幾期呢~


話說我係TVB迷,從來唔轉台、甚至收費電視都只會睇無線
所以一直好多人提呀蘇我都不為所動
直至而家呀蘇晌無線播,我終於都睇到,仲好鍾意睇
覺得呀蘇最好睇之處係無一定份量,跟本煮嘢係無一定份量呢!

寫書時我試過份量乜都無寫,結果...........比編輯追我補番
就快寫雜誌食譜專欄,又要寫啊!

拍青瓜..............我唔夠力加上一拍飛到週圍都係,所以拍唔夠啊
的確幾好味


呀蘇話每個屋企都會煮過洋蔥豬扒,但我未試過係第一次
豬扒我唔會煮、黑色既又唔會提起我興趣
唯獨是呀蘇教既我就試呢!的確幾好味,連唔多食豬既我都覺得OK




蕃茄炒蛋我用一路以來用開方法
因為......................火箭升空,呀蘇延播一集啊




【大少奶的自悠煮意生活】封面睇好快有得睇,我當然睇過啦!
但編輯仍有細微既嘢要執好,攪掂我先post呢

將會皇冠出版社個網頁開另一個blog,進註作家blog之列,到時再公佈吧

如果十月頭仍未見到本書

你地應該知道打電話去邊間出版社....催佢地喇(皇冠出版社附屬"青馬文化出版社)

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾