2008年1月8日 星期二

補祝日@ Les Célébrités


今日一早出IFC買埋琴日睇中既鞋,就過尖沙咀食lunch

我生日一班朋友過,但大少爺未正式請我食飯

所以就用個籍口去食,日日都同大少爺食飯但加上"慶祝"呢兩粒字就寧舍不同

去Les Célébrités 食semi buffet,每位$260~$350視符主菜既價錢

餐廳比較靜及少人




麵包籃

全部都係外脆內軟既麵包







頭盤:係自助形式,比較多海鮮類選擇,

其實仲有刺身、迷你龍蝦仔但我無食

小碟有肝醬、蝦味道都幾好




其餘…翡翠螺、青口、三文魚等


 





parma ham、蟹沙律


 


無生蠔但有焗蠔

焗蠔好味啊!焗完唔會乾晒,仲好鮮味




跟住有湯

意大利雜菜湯,我唔鍾意




大少爺三文魚海鮮意大利飯

揀呢款主菜$260+10%




我既美國牛柳伴黑松露菌汁

好味啊!

揀呢個主菜既話,就$325 +10%







甜品:

有蛋糕4款無樣出色又唔靚比vanlily見到實鬧既款式

有blueberry cheese、焦糖蘋果蛋糕、乜乜蛋白物物批、仲有..直頭唔記得添

有小甜品杯、生果

我就揀以下

Crème Brulee ...好味

Tiramisu ...好有酒香

栗子蛋白撻.......OK

macaroon...佢失敗啊!裡面唔軟既




總括來講...........都OK既

但始終鍾意Harlan's 既多dd

食完就返屋企無再行,因為大少爺要睇牙醫啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾