2008年1月31日 星期四

唔該晒@和花亭


我而家已經完成進行上半場活動

下半場就係今晚大少爺約咗我食飯,仲有買嘢過年

我唔識買/揀海味呢類乾貨,好朋友Rosa媽咪幫我買埋

唔該晒auntie啊

朝早我過去Rosa工作附近拎順便一齊食lunch

揀和花亭




蟹膏蟹肉軍艦壽司,好味啊




我叫咗個午餐

有三文魚壽司兩件




天婦羅烏冬

天婦羅唔好食,烏冬無味之餘又係普通烏冬

但我又有 啲覺得開心

因為我就快又食到東京好味既烏冬喇!期待-ing~~~


 


換件衫再出去,今晚見!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾