2008年1月2日 星期三

研究中


哈哈!早晨

2008年進入高清年代、進入睇電視睇埋毛孔既年代

踏入新既一年已經好忙,忙私事、忙見自已既朋友、忙聚會

仲有大少爺12月放完一個假期,一月又放五日

好期待又慶祝生日(因07年生日同班朋友慶祝,大少爺欠我一餐慶生飯呢)

呢幾日下晝都有事要做,只可以整早餐比自已

可能你會覺得好簡單,其實唔簡單、最唔簡單既係............

我要研究【澳洲牛奶公司】炒蛋的奧秘

有傳聞話佢既炒蛋加入淡忌廉

但我就加入奶、少少鹽

炒既時候唔好反蛋、唔好兜亂,要用隻鑊剷向前堆,蛋汁不斷向後流

差唔多成晒型後就熄火,等鑊既熱力烘熟蛋液

就能夠嫩滑

Um.........夠香滑,但仲差少少,佢哋既蛋香較濃

我會繼續研究【澳洲牛奶公司】炒蛋的奧秘,然後發揚光大

要向邵逸夫獎進發,多謝各位!

↓食既時候加少少黑椒

好鍾意呢張相,越簡單影出嚟越靚!




煮食最大滿足感,係可以憑自已雙手將最平凡既食物變得出色

就算一片多士、一隻蛋我都要盡力做好

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾