2008年1月26日 星期六

再研究


仍記得之前我要研制【澳洲牛奶公司】炒蛋嗎?---> 研究中

我晌某討論區見到有人討論我教既炒蛋方法

好彩有人試完覺得係work

今日早咗起身,又可以整早餐比自已

再試扮【澳洲牛奶公司】炒蛋,今次更加接近啊

而且要一再強調重複要用隻鑊剷向前堆,令蛋汁向後流呢個方法

我唔識解釋,但當你照做就會明,你會睇到佢好滑

雖然快手炒都會好滑,但我覺得自已個方法更易做

今次份量:

1隻蛋 + 1隻蛋黃

1湯匙奶

鹽少許

炒既時候唔好反蛋、唔好兜亂,要重複用隻鑊剷向前堆,令蛋汁不斷向後流

差唔多成晒型後就熄火,等鑊既熱力烘熟蛋液

就能夠嫩滑




呢張相都好靚啊!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾