2006年11月30日 星期四

五行欠"辣"


今日瞓 醒好想食"泰式辣椒肉碎炒飯"
可能因為"流浪影子"泰國之旅 加埋 "麻辣太狼打令笨B媽媽"傳染
但臨時臨急好難約人倍我食泰菜,唯有自已動手煮
其實平時出外食飯我好少叫飯,因為本身唔太鍾意食飯
但食泰國菜就會叫"泰式辣椒肉碎炒飯"
其實我好鍾意食泰國菜,因為味道有層次感,又有甜、酸、辣、鹹加埋既味道
今次自已憑感覺整,效果直達95%相似程度
配料:有辣椒、少少肉碎、蔥粒、蒜粒、半隻蛋,另外自已加上菜甫
調味:魚露、青檸汁
估唔到自已都做得到!Yeah
平時每日我都會飲1~2杯無糖檸檬水,唔記得從幾時習慣
加檸檬既水可以為每日飲2L~3L水既我增添少少色彩

大家唔駛怕,側邊既辣椒係裝飾品


16 則留言:


  1. 嘩!好靚!個幾隻辣椒好sharp! 見到妳碟飯,我即刻想搵人同我食泰國菜

    回覆刪除

  2. 我近來食咗幾次泰菜了~正!! 我平時飲好少水ga....

    回覆刪除

  3. 大少奶 ~~ 我今朝都因為看了笨B媽媽自製的辣椒  結果突然好想食泰式炒 但是剛剛好米用完了  結果就炒了泰式米粉 吃飽了上來你這裡  你也煮了泰式 我用的材料幾乎跟你一樣 只是肉  我換成用蝦 我沒有放蛋 不過就放菜 + 紅蘿蔔 而且 我的指天椒為了更加辣味十足 用來炒入米粉  你就襯托個碟  好出色 不過 ~~ 我看了你的調味料之後 很責怪自己那麼粗心 我都是用魚露來炒 可是就忘了放青檸汁  不怪之得總是覺得少了一點感覺

    回覆刪除

  4. JK 係呀!我都好想食泰菜 洗碗女王 要飲多d水先健康呢 影子 其實個飯加子幾隻辣椒,如果加埋拌碟果幾隻會噴火呢 係呀!泰國菜青檸係唔少得架,估唔到我同你咁巧合呀  

    回覆刪除
  5. 大少奶, 你換咗呢個background好有x'mas 的氣氛, 咁你新年又會唔會換吓background呢?好似d shopping mall 咁, 成日換d應節佈置.

    回覆刪除

  6. 大少奶~ 究竟你個飯係唔係響九龍城小曼谷外賣架, 咁鬼似嘅~~ 真係好精彩 我同肥龍都係好鍾意食東南亞菜, 特別係泰國菜! 如果我weekend要返學, 佢就一定黎接我放學再直落九龍城~~  諗起都好想去.... 係喎, 點解你咁鍾意新加坡? 唔通你係新加坡華僑? 我都覺得好正, 不過就只限食嘢! 其他就咪喇, 因為... 都冇咩嘢玩, 真係好悶

    回覆刪除
  7. 泰菜我最喜歡"冬陰功" yeah!!!

    回覆刪除
  8. moggie 新年都會轉版面,不過唔會傳統新年咁囉 咪咪吉 多謝你讚賞,不過更宗既好似深色d既~ 你去新加坡知唔知真正有個" 陳氏宗親會 "晌牛車水 所以你問既問題正係答案呢 ! YanYan4小咪 我都鍾意冬陰公呀

    回覆刪除

  9. 大少奶, 你個炒飯一啲都唔覺油淋淋, 真係好! 

    回覆刪除

  10. honey 哇哈哈哈!你又整碟澱粉質出來引我呀!仲要係辣o既添!想打呀!  

    回覆刪除

  11. honey 哇哈哈哈!你又整碟澱粉質出來引我呀!仲要係辣o既添!想打呀!  

    回覆刪除

  12. minicorgie 因為我落好少油嘛! 其實我都唔明點解用少少油都可以做到既 街外食店都要落好多油??? 打令笨B媽媽 做乜你咁激動呢? 我見你唔可以食澱粉質咪整出來比你咬下個mon當食左囉 哇哈哈

    回覆刪除

  13. 辣我唔食得呀! 你地呀引人呀! 

    回覆刪除

  14. 飲檸檬水習慣好好! 增加維他命C,  美白, 抗氧化....

    回覆刪除

  15. 你放得好靚 真係好吸引 好開心見到你的食物 令我好有動力去煮野食

    回覆刪除
  16. Fatgarfield 肥加菲2006年12月2日 凌晨1:54

    The round dome shape of the rice looks just like a restaurant's! Pretty! The peppers are so red!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾