2006年12月1日 星期五

快樂食糧


今日係十二月第一單飲宴,不過唔駛觀禮
而家就食brunch,食完出去行一陣再食個tea
今晚再出去飲宴-ing
曾經睇書講過當你突然想食某食物代表你身體缺乏某種營養,而我就好想食菜
但又唔鍾意食中式煮法既菜
所以今日食黑椒煙牛肉配 caesar salad,但係唔係買平時買開既牌子
呢隻crouton較香蒜味、又比較大粒
caesar dressing裡面黑椒粒較大,但芝士並唔係碎芝士而係芝士粉
但係 romaine就爽甜好多好新鮮!好滿足既一餐
我而家係一個易滿足既人,所以比以前快樂!



21 則留言:


  1. 衰野丫, 又係人地最肚餓既時候,整埋d咁吸引既相出來,你叫人地點算喎~ 照你咁講,我呢排勁鐘意食朱古力旦羔,冷朱古力,朱古力雪羔....咁我欠咩呢!? 攪到我呢排肥左好多呀~點算呢

    回覆刪除

  2. 點解我次次都係差不多lunch time上嚟你到 , 等開餐 ??? 又好肚餓添, 好味你個與眾不同的caeser salad

    回覆刪除

  3. Mug師奶...我就係怕你無胃口所以前個前菜比你嘆下 suki...Um ,朱古力會令人快樂,我相信你身體內想你更快樂,所以渴求食朱古力,呢輪天氣涼令你渴求窩心既食物,一定係呀

    回覆刪除

  4. Mug師奶 ...我就係怕你無胃口所以前個前菜比你嘆下 suki ...Um ,朱古力會令人快樂,我相信你身體內想你更快樂,所以渴求食朱古力,呢輪天氣涼令你渴求窩心既食物,一定係呀

    回覆刪除
  5. 大少奶 ~~ 幸虧我現在吃 ing 午餐 不然看到你的 brunch 一定極度痛苦 你個 caeser salad 超靓 我正在吃咖哩海鮮義大利面 如果早點看了你這個 salad  又可以當 appetizer 一定非常的 match 阿~~ 其實大少爺每次看到你 ' 一個人的午餐 ' 會不會覺得好靓 又好想食阿 我就覺得 如果我可以食你個 brunch 就好拉

    回覆刪除

  6. 大少奶, 請問一下沙拉上的麵包糠點整的?

    回覆刪除

  7. 我的口水流出來了

    回覆刪除
  8. honey 我都正在吃沙律-ing,不過係o係 Oliver's 買的 ~ 我唔食牛肉架,記住啦 ~

    回覆刪除
  9. 大少奶......我昨晚整咗 Chocolate Mousse 但係失敗咗呀!!  你睇吓呀.... http://hk.myblog.yahoo.com/jw!c5tSkBmfHRtUZKXAU38.toA-/article?mid=144&prev=-1&next=141 可唔可以教教我呀!! Thanks!  

    回覆刪除

  10. 影子 大少爺唔覺得我既午餐好精彩 佢會話:做乜唔好好出街食,摷雪櫃呀? 佢會覺得我唔好好食一個午餐,整一大輪 你吃咖哩海鮮義大利面,噢!比我豐富得多呢 小米 個 crouton係現成連埋包沙律既 笨 B 媽媽 打令,我咁愛你當然記得你唔食牛啦! Moteko 你等等,我今晚返屋企幫你研究下

    回覆刪除

  11. 黑椒煙牛肉配 caesar salad 好有citysupper Feel

    回覆刪除

  12. 大少奶:是嗎!!咁又幾啱喎~我呢排真係唔係幾快樂,好多野諗,好多野煩,咁個心就不其然想搵d朱古力產品來咬ga 又幾準喎!不過食完都係繼續唔開心 好羡慕你呀!無憂無慮咁

    回覆刪除

  13. 睇見都想食! 我有名「牛魔王」!!! 我一定會試整!  你真係好識歉又識食!

    回覆刪除

  14. 好耐無見你整此類午餐啦... 夠晒健康!

    回覆刪除

  15. 大少奶 , 點解你成日都咁有心機整一個人嘅午餐?! 我自己一個人嘅時候都唔係好有心機煮....  噢, 唔怪得你咁鍾意斑蘭蛋糕啦~~  咁點解我依個陳氏宗親會會員冇我嘅地盤??   咁你響果度仲有冇親戚呀? 好掛住囉!!!  不過唔知你識唔識煮laksa? 可唔可以教我?   我個肥龍好好好鍾意食架, 次次去親新加坡都會一日食幾碗.... 大食怪!

    回覆刪除
  16. 大少奶, 救命呀~~~ 點解依然係"掟死狗麵包"??? 好傷心..... http://hk.myblog.yahoo.com/mimi-goodstuff

    回覆刪除

  17. 睇見你哩份Caesar Salad 只有兩個感覺, 1) 好味美, 2) 因為天氣涼咗, 所以好冬呀....    

    回覆刪除
  18. 大少奶 , It's delicious!!!!   ^_^

    回覆刪除

  19. 我都好喜歡吃caeser salad ga....especially da cheese... ho ho ho肥死!!!

    回覆刪除

  20. 太好味啦!不知道那些煙牛肉是否和大部分火腿,香腸,午餐肉一樣, 有防腐劑? 不過我都極少吃。 我相信您除了是烹飪高手之外, 還是攝影高手, 那些相片真是很美, 很專業! 如果我有一個很大的廚房, 又有很多時間, 我也想學您一樣, 把美食與人分享!

    回覆刪除
  21. 小熊子 呢兩樣係我晌果度買架嘛! Suki 我絕對唔係無憂無慮,我都只係凡人,不過…我覺得唔係太大件事就take it easy,唔係我一個人可以解決既就隨遇而安,會比較快樂! ƒi ღ I'm 「牛魔王」too,give me five ,yeah!!!! 咪咪吉 我係做任何野都好比心機,因為我好奄尖,我要所有野做到最好 ,我認為你如果有興趣整麵包最好去上堂先學基本課,因為好難去話你知錯晌邊,做麵包其實唔太易 Herry 我都覺得食沙律好凍 幽靈公主 無錯!我覺得非常好味 YanYan4小咪 哈哈!針無兩頭利嘛 一舊飯 我諗或多或少都會有防腐劑既,廚房細煮細碟d囉!其實心意搭夠  

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾