2006年11月6日 星期一

900個訂閱者喇!病咗都彈起身呀!


今朝一早睇醫生,醫生都話我成日扁桃線發炎
我話我聽日一定要好番,佢就幫我打針
打完針返到屋企不停瞓,啱啱瞓醒覺得好番好多!(我懷疑因為我瞓覺無得嘰嘰呱呱)
好彩鐘點呀姐幫我清理好希望工程既手尾
瞓晌床上網見到900個訂閱者喇!多謝晒!
之前709互動特區  應承過又未做既有咖喱炒蟹、木瓜魚湯、白酒煮 mussels
將會晌星期四整,咁你哋仲有無其他想要呢?
我要養好精神聽日大少爺放幾日假喇!
聽日買材料整cheese cake、訂咗枱食上海菜
又再..................
emoticon48.gif
.....................
emotion29.gif
Ps.我今日唔覆留言住,聽日去完街、食完飯先回覆請見諒!


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾