2023年1月20日 星期五

虎尾

虎年最後一個食譜...芋蝦

包包每年最期待呢個炸芋蝦,即使我有100個理由唔整
但只要佢喜歡,呢個理由都足夠我幾忙都乖乖去整比佢
無法忘記細個晌呀公屋企食到婆婆炸嘅芋蝦
所以我要將芋蝦晌自己屋企流傳下去

年初三應該要炸多轉用作拜年賀禮
不過只要有人喜歡,我都樂此不疲
正如每年都會寫多次食譜,等大家都有得睇
即使只係睇唔會做,我都會年年如此




食譜:

芋頭   半個

糯米粉    1湯匙

鹽    1/2茶匙

五香粉   2茶匙

糖    1茶匙

紹酒   1茶匙

心機    成擔

之前拍過片,可以重溫


做法:

1.將芋頭做成芋頭絲,唔好太幼又唔好太粗,刨芋頭要帶手套

我係用刨刨絲出來剛剛好,無刨就要切薄片再切幼絲




2.所有調味料撈勻放入碗,炸之前將芋絲及調味料、最後加糯米粉撈勻




3.放晌打邊爐勺度整造型,將兩個勺一上一下合埋再搖幾搖就會比較圓身





4.熱鍋熱油炸,當佢炸到成型叩一叩佢就會跌出炸埋另一邊




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾