2022年9月6日 星期二

實驗

 酥炸生蠔

話說我一直都整一個完美炸漿,然後就可以去炸魷魚鬚

就係咁我日思夜想到底先令個炸漿比以前完美

結果…我用生蠔去做研究,終於成功喇

佢唔厚身、夠脆、擺一陣影埋相仍然係好脆

我終於得咗喇

想做就做,正如我今早無啦啦走入西貢為咗食菠蘿油

阿姐我就係夠癲!哼~






食譜: 

生蠔    6隻

炸漿:

中筋麵粉    45G

生粉   15G

泡打粉  1/2茶匙

鹽   1/4茶匙

冰凍梳打水或啤酒     45-50G
(用剩啤酒可以食炸生蠔時"乾"咗佢,飲勝!用梳打水可以用來沖利賓納)

做法:

生蠔用生粉輕力摔,然後沖乾淨水

用廚房紙索乾水份備用 


將所有粉放入盆中,分幾次加入梳打水或啤酒

每一次都攪勻,如果總之佢杰身又無粉粒就可以
*每隻麵粉吸水力都唔同,如果仍然太杰攪唔勻成唔到漿的話就遂少少再加梳打水或啤酒

然後將生蠔放入粉漿,每隻蠔都沾滿炸漿


用小煲滾熱油,用湯匙將生蠔連帶粉漿慢慢放入熱油中炸

直至金黃色就可以上碟

最好大火放入熱油中,定型後用小火炸,最後轉回大火逼出油份




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾