2021年9月9日 星期四

唔一定有標題

蔥油浸滑雞


一堆粗心大意的薑蔥碰到一隻濕滑的雞

大家有無留意到我呢段時間都寫d可以做節、又容易又不失禮菜式?例如⋯⋯炒鮑魚、紅酒煮蝦、咕嚕肉等
仲有呢個得幾個step但係雞又滑、蔥油又香的菜式
你睇下佢滑過蛋撻(除非唔係)
哼~
有興趣話我知,我家陣要休息下先(起身無耐就去休息😂)

#我剪雞嘅技術真係冇得彈🤣

雞      1隻

薑、蔥     適量

酒      2茶匙

醬汁:

乾蔥    6粒

蔥白    3條

薑    2片(切絲)

另備:冰水

豉油    2湯匙

糖    1茶匙

水   2湯匙

做法:

雞用鹽搽勻,然後就醃6小時或以上(我通常醃過夜,鹽份量只需要搽勻就可以)

煲滾滾水,放額外份量薑、蔥,2茶匙酒放隻雞入內,水要蓋過雞

大火再煮滾6分鐘,蓋上蓋熄火浸35分鐘


即時放雞浸冰水,浸3分鐘就可以切件



醬汁:

將乾蔥、薑、蔥白混合




放入鑊爆香,再加上豉油、水、糖煮滾就可以淋上雞上


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾