2021年9月18日 星期六

秋前

布丁燒
上層係芝士蛋糕、中層係雞蛋布丁、底層係焦糖
然後…
底層係芝士蛋糕、中層係雞蛋布丁、面層係焦糖
我有個癲既朋友,佢日日send布丁燒相片比我,然後日日叫我去買
到有一日我真係行去買時賣晒,把幾火咪自己整囉!好叻咩

整第一次時唔太成功,焦糖太焦、燉蛋又多泡,芝士蛋糕層又麻麻
加上我上次唔係用專用膠杯感覺難甩得靚
今日買到膠杯就忍唔住重做
而且用返自己焦糖燉蛋食譜改良就完全感功啦啦啦

寫完中秋節前都唔出食譜啦
因為我要休息吓過節


食譜:6杯

焦糖:

砂糖    100g

水   50ml

燉蛋層:

全黃   2隻

雞蛋    1隻

淡忌廉    100ml

暖鮮奶     200ml

糖    60g

雲呢拿條    半條 或用雲呢拿油 1滴

芝士蛋糕層:

忌廉芝士   120g

蛋黃   2隻

低筋麵粉   20g

鮮奶    100ml

淡忌廉  25ml全蛋

植物油   2茶匙(花生油不可)

*蛋白   2隻

糖   40g


做法:焗爐預熱140度

糖加水用中火煮溶,煮至微微金黃色就要注意


煮到呢個顏色就要離火,因為煲熱力已經足夠令佢變成焦糖

否則就會焦黑


煮好後就倒入杯仔中,份量只需要蓋過杯底便可以




燉蛋部份做法:

蛋黃、全蛋加糖攪勻,加入淡忌廉、雲呢拿籽或雲呢拿油

最後加入暖奶輕手攪勻過篩一次就可以倒入杯


大約倒入6分滿便可以


芝士蛋糕層:

忌廉芝士室溫放軟,加入蛋黃、鮮奶、淡忌廉、植物油撈勻


篩入低粉,輕手拌勻


做成芝士糊


蛋白加糖打至企身,用fold in方法同芝士糊混合

然後就輕輕倒落杯(燉蛋漿之上)

放入焗爐140度焗35-45分鐘,燉蛋凝固、面層蛋糕金黃色便熄爐

熄爐後兩分鐘先取出放涼,之後可以放雪櫃


中途見到蛋糕面裂開的話可以打開焗爐門等佢回縮後再繼續焗

呢種杯仔烘焙店有售,或上網search布丁燒膠杯邊間近自己又有得賣吧



 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾