2018年7月3日 星期二

蠔園

放完幾日假後,感覺仲累過平日

實在好需要一個旅行,仲有20日我就去一個長途旅程內心又緊張又興奮

今次旅程我要練習返舊日食譜,因為個旅程我會煮飯比一個好重要嘅人食

而呢個潮仔蠔仔餅係我想再整之一,亦係我整得最好嘅一次

雖然佢晌我反轉另一面時失手唔太"圓"美,但無呢一下失手又唔會凸顯出蠔仔一面

面對失手失敗缺失的確有點自信心向下沉,轉另一角度去諗...領悟過失敗先明白自己不足敗再然後會做得更好


蠔仔   1斤
(我今次用韓國蠔,大家可以買返街市蠔仔的)

生粉    洗蠔用

鴨蛋    2隻

(可用雞蛋)

芫茜     少許

魚露    少許

胡椒粉   少許

粉漿材料:

木薯粉或番薯粉      2湯匙

水    50ml

做法:

蠔仔用生粉撈勻輕手摔洗再沖乾淨


煮一煲水煮一煮d蠔,半熟已經可以


鴨蛋或雞蛋加芫茜碎、胡椒粉蛋魚露攪勻


粉漿材料攪勻


粉漿倒入蛋中攪勻


加入蠔仔


燒熱鑊同油,油最好落多少少做到半煎炸效果係最好食



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾