2017年1月3日 星期二

2017的第一

新年快樂~假期一眨眼就過去

我昨日已經為接咗既工作開工,做了一個下午

大少爺真係好好,佢獨自帶包包去玩等我可以專心工作

大少爺絕對係 Happy daddy負責包包娛樂,昨日早上佢同我講:包包講話想搭巴士講足幾日,我帶佢搭巴士吧

包包唔肯係私家車、的士、小巴係都話要搭巴士,攪到大少爺忍唔住還佢心願

除了工作就係預備晚餐,昨日決定晚上食清d就煮豆乳鍋

個豆乳即係豆漿,我做得當然唔會就咁買盒豆漿就算

我係自己去整豆漿再整個鍋

加上非基因改造既粟米,近年我只會買非基因改造粟米

食過就會知分別,真正粟米係爽甜帶有粟米香既呢

再加上娃娃菜、魚卷、大蔥、紅蘿蔔,再加火鍋肉片菇菇卷,火鍋肉片夠瘦無肥油呢

新一年第一篇blog做顏色豐富既菜色,而且之前一篇冬甩太有罪惡感攪到個blog好油膩

用呢個去平衡一下來個 refresh~~~~~~~~~~~~~~~




材料大致上係咁,大家可以用雞肉或海鮮都可以



先講煮豆漿,以前我有部豆漿機後來就掉了

呢部係 Bosch送我廚師機,不過呢篇blog同部機或品牌無關

純粹話比大家知…先將黃豆浸大約8個鐘或以上,再加水去打成豆漿


+

部機真係幾靚,估唔到第一次用唔係整蛋糕、麵包或切絲

但都係與本篇無關影開就放埋post


我用 160g黃豆浸8小時以上加 800ml水去做濃豆漿

如果大家做豆漿飲,其實可以用160g黃豆加1000ml-1200ml水去打

黃豆同水打勻後就倒入煲湯袋內隔渣


隔出來有大量泡泡,就要隔去泡泡


開始煲時用中火邊煮邊攪,當滾起時就用慢火煲20分鐘

點解要煲多20分鐘呢?因為如果豆漿唔煲透就會有草腥味同埋會有機會令到腸胃不適

所以要煲就要煲透佢,一定要得閒攪一攪同埋小心煲燶有燶味

咁煲好後熄火可以加冰糖做甜豆漿,或者好似我咁做火鍋也可以


首先收蔬菜放入去煲同煮熟,然後加鹽

我呢個LC太大所以煮好後就轉去細個d既煲

咁最後先加肉就完成,呢個豆乳鍋都可以當火鍋食


送上包包2017年新相片,星期日一家人返完教會再帶佢去海濱公園玩



感覺真好,我細個都好鍾意去公園

爸爸每星期帶我去銅鑼灣行街,然後都會帶我去維園玩

我知道那種去公園既開心感覺,所以堅持帶包包去公園

雖然樓下 club house有遊樂場,但我會帶佢去遠d讓佢接觸不同世界



昨日大少爺自己帶佢去公園玩,我雖然晌屋企忙著

但見到相片都感受得到開心




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾