2015年1月9日 星期五

炸不炸由你

今日又有朋友探包包,咁我又整野比人食啦

見到may姐有個南乳雞翼食譜,又易整咁就整啦

個食譜幾好食,唔太咸又有南乳香

但炸就有點麻煩,因為南乳有黏性

如果上粉都會無用,而唔上炸既過程又耐d

但得來全不費功夫真係幾好食

呢個世界…炸不炸由你喇!哼

雞中翼      12隻

南乳        1.5湯匙

老抽        1茶匙

糖          2茶匙

酒          1茶匙

粟粉        2茶匙

將雞翼切一半

南乳同老抽、糖、酒、粟粉撈勻,再醃雞翼

放雪櫃一晚

然後回室溫,先炸一次至熟及微黃,然後再炸多次令雞翼脆身同埋逼番油份出來

*其實我係參考may姐,不過我加了老抽令顏色靚d

同埋我加酒去醃

南乳我只係用街市雜貨鋪的




Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾