2015年1月30日 星期五

住在深山,好難搵食

最近都要去將軍澳Pop corn,但依然無乜好食

幸好晌Pop corn附近有間酒店 Holiday INN Expresss,當中有兩間好味食店

一間晉薈,一間係稻

今次就寫稻 INA

近來昌師父坐陣,做鐵板燒功力深厚,今次就試試鐵板燒既澳洲大鮑魚

及飛驒牛肉

比我手掌大既鮑魚,睇到都好吸引,不過…咁大隻鮑魚好易墮入陷阱

你要佢熟,但又要佢保持軟滑,相信我未必做得到呢


飛驒牛肉


昌師父開始處理隻鮑魚

食日本鐵板燒美妙之處係睇師父的功架


切薄片版,燒到來仍保持彈性同軟度


我就鍾意呢個粒粒版,有嚼勁

就因為燒得好,唔un,先至會欣賞呢個粒粒版

花甲,當我見到時好好奇,個花甲既產地

師父答我:晌附近街市買既

哈~當然最新鮮既花甲,一定係本地街市買既最鮮啦



令我更期待既係飛驒牛肉

其實我未試過晌日本食飛驒牛肉的,不過呢個牛肉粒已經令我好滿足

佢油脂豐盛,而且燒到表面脆脆,裡面佈滿肉汁同油脂

好味


薑粒燒豚肉

用本地薑切細細粒,加蔥花,被那片豚肉包裹著

薑肉豬本身係朋友,夾!


稻還有 Green menu

鐵板燒南瓜好好食,同埋呢個汁煮芋頭


梅子冷麵,清新之餘好香


當然唔小得壽司,呢幾款壽司都幾特別

其實早前我同車人都試過食一個壽司set,Lunch 仲有做折,大約$200度個壽司set

都抵食的


唔少得既新鮮剌身




師傅即席做既紅豆餅,令我想起誠實豆沙包

大家如果去到將軍澳,諗唔到食乜,都可以來試試



Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾