2011年9月9日 星期五

開估....係壞蛋


近日我望住d BB仔,覺得佢地好得意

然後突然諗…其實每個BB都好得意

再然後就諗...即使係世上大奸大惡既人,BB既時候都係好得意

到底晌成長中發生乜事,變成壞人呢?

等於雞蛋可以變雞仔、可以做食物

但又會有壞蛋

咁壞蛋從何而來呢?

今次呢幾隻從我而來的啊啊啊

係古古力蛋糕做成既壞蛋,係我琴日睇書見到

覺得好得意,所以夜晚照整呢

我無諗過,雞蛋殼可以放焗爐啊




Jenny cheung教既蛋殼消毒方法

雞蛋先開個小洞,跟住倒晒d蛋出來,然後呢…沖洗乾淨

跟住用100ml水加1湯匙鹽,浸半個鐘

再沖水,跟住就風乾(我風乾一晚)




古力蛋糕食譜:我用自己方法

今次用橄欖油去代替牛油,無牛油咁重重味,但相反無牛油咁油膩

做到3隻

1.橄欖油  40g

2.糖          40g

3.蛋          半隻

4.低粉     40g

5.可可粉  10g

6.泡打粉  1/4茶匙

7.鹽          小許

8.奶          25ml

1+2攪勻+3

4+5+6+7一同過篩落蛋糊中,輕手拌勻

最後+8攪勻,用唧咀唧入蛋殼中(8成滿),用180度焗大約20~25分鐘

放涼後SKII(剝殼雞蛋)






Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com










19 則留言:


  1. 好有創意喎 ~I like this~

    回覆刪除

  2. 我會試下. GOOD!
    最正個句: SKII

    回覆刪除

  3. 呢個又幾得意喎

    回覆刪除

  4. 好得意呀﹗不過...好多功夫...

    回覆刪除

  5. 家姐
    你呢隻人見人愛既壞蛋..我都好想食!!!!
    愛你妹上

    回覆刪除

  6. 好得意!!
    請問...如何固定雞蛋放入焗爐?

    回覆刪除
  7. 好想係個"like",先諗起blog冇"like" botton~ 哈哈哈......呢個真係功夫甜品,好花時間功夫呢~

    回覆刪除

  8. 勁呀~!! 等我都搵日試吓先~

    回覆刪除

  9. 好得意,不過唔可以即興整囉

    回覆刪除

  10. 嘩~~好得意, 好想試下

    回覆刪除

  11. 請問泡打粉 1/4 茶匙定湯匙呀?

    回覆刪除
  12. 大少奶 & 大家 , 祝中秋愉快   

    回覆刪除

  13. 多謝分享,我覺得好得意,等我又試下整先~~

    回覆刪除

  14. so creative and cute

    回覆刪除

  15. 請問消毒雞蛋是把鹽水倒進蛋殼內還是浸在蛋殼外?謝謝!

    回覆刪除

  16. !!!超有創意

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾