2011年9月3日 星期六

軟雪糕百日宴


今日vanlily個仔百日宴

但我有事去唔到,多謝佢體諒我呢

不過…我約了vanlily星期三都會見面

佢親手做回禮禮物啊!好靚既餅

祝Little Mr Chan健康快樂!

佢將仔仔個樣卡通化,但都好似呢

CALLING Vanlily,留番幾塊比我啊















Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com




3 則留言:


  1. Wow , 恭喜 , 恭喜 ,
    我都祝 Little Mr Chan 健康快樂  
    D 餅整得好得意呵 , 我都想要番個甜筒呵 .....

    回覆刪除

  2. 太耐無睇餅神d作品~簡直飢渴!一次過睇番咁多好鬼開心啫!多謝你啊!

    回覆刪除

  3. 可惜你有事嚟唔到啦!!我仲以為可以再見你添!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾