2011年6月4日 星期六

好味@純燒鳥


hi...


好消息!我忍多一星期表弟先生就來幫我整個display card


壞消息!我要忍多一星期表弟先生先來幫我整個display card


凡事兩面睇,我選擇以快樂去睇


哈哈


琴晚又出街晚飯


同fei E 、mini去食日本串燒


去純燒鳥,其實之前同敗家仔去過


之後少年食神又介紹過


然然後我上次食覺得佢好好食


不過…佢星期日唔開、紅日唔開、訂位只限幾日前,一星期前訂都唔受理


walk in又多數無位


所以大家去食就先要夾好時晨先訂位吧吧吧


值得架











必食年糕





雞軟骨





雞肝,正





好好味牛舌






明太子





墨魚咀,呢個今次麻麻地





必食雞泡魚乾





銀杏





燒毛茄





鹽燒蝦





燒羊架




6 則留言:


  1. 明知被燒燬@被串~姣妖們!

    回覆刪除

  2. 凡事兩面睇 , 梗係揀令自己開心的一面喇~

    回覆刪除
  3. 間野叫"純燒鳥"? 等我上網睇下先又去試下~~

    回覆刪除

  4. 咁難先食到呢間好野??
    睇黎我都要早幾日book定位先~
     
     
     

    回覆刪除

  5. 好吸引呀....陰公..我都係仲未食LUNCH呀.....好肚餓呀.....
     
    呢個燒雞肝真係得喎....

    回覆刪除

  6. 呢個燒年糕都好掂播

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾