2011年6月9日 星期四

解渴巨星


好熱!好熱呀


原本我打算開少d冷氣、戒凍飲


但完全無乜可能


熱到我原本打算今年之內去BKK,而家要諗另一地方


要冬天去,唔要熱既地方


好熱,熱到我好想出去行下街都唔得


我一到夏天就無晒娛樂


琴日熱到好口渴,飲好多水都好渴


最後忍唔住切西瓜食,食完止到渴...一陣咁多


但我發覺唔可以長期食西瓜,我已經唔再係血氣方剛既年青人


食得西瓜多會頭暈


突然醒起酸梅湯,於是今日即煲


要去藥材鋪買$20酸梅湯料,沖洗下,再加2500ml水

水滾後轉細火煲一個鐘!加片糖就done


酸梅湯有烏梅、甘草、麥芽、山楂


m到就唔好飲喇!












Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾