2011年6月23日 星期四

錯@Bo-Logne


話說琴日我最後都出去同事頭婆行街晚飯

咁諗住風大雨大,去海運唔使怕落雨又可以乜都有咁滯

之後我出門口勁塞車,加上落大雨

咁都無辦法,約7pm,但我仍晌條濕滑既公路上面

之後都趕得到,好感恩係我落的士既時候,停雨

跟住去會合事頭婆




諗住爭取時間就去Bo-Logne晚飯

唉~

除左塊81層多士外,其他都可以skip

我仲唔知點解食滯左,滯到而家,琴晚仲想嘔添
(表弟先生,你睇到呢度,我想話我係滯,唔係有左啊!唔該)

叫一個晚餐同一個雞籃share食

Set dinner有…

湯...不冷也不熱




set dinner....意粉,一般




我懷疑令我食滯既原兇,我同事頭share半個

好似塞左個拳頭落個胃咁,頂住左個胃

佢唔好食




炸雞籃,最好係片多士

其他......雞油到爆




我錯了…我好日唔放棄凍檸茶

一放棄就出事

呢杯抹茶鮮奶…噢no...無味又稀

呢間野我會再試,起碼行街食tea想試埋三文治

如果三文治都no good,就算吧.......................啦











Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


10 則留言:

  1. You should have stayed home for dinner. Your smoke chicken definitely is better than this - at least you won't get an upset stomach. or maybe you are really pregnant?
    [版主回覆06/24/2011 14:41:00]係呀!我隻燻雞好過佢 哈~你係咪我表弟?定表弟指示你問我?我唔係有左呢!

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年6月23日 下午3:36


    唔記得同你講 , 哩間嘢真係淨係得三文治 得咖咋~~~
    [版主回覆06/24/2011 14:40:00]嗚~連飲品都難飲

    回覆刪除

  3. 我袋81層包包呢 ???
    [版主回覆06/24/2011 14:40:00]你唔好食啊!你近日要食蛋糕

    回覆刪除

  4. 大少奶:
    首先潛水員n號上水後同你打個招呼先--你好好好好.......
    我一得閒就睇你個blog架la,唔好放棄我地呢班多年的粉絲啦,要繼續寫寫寫呀!
    聽你咁講,真係明晒,呢間野除了三文治就無朋友了,收到!
    潛水員n號上.
    [版主回覆06/24/2011 14:40:00]潛水員n號 我盡量唔會放棄你地架!盡量!哈 無錯!如果連三文治都唔得就……算了吧 大少奶上

    回覆刪除

  5. 好慘呀...最慘係濟到今日嘛... 祝早日無事!
    [版主回覆06/24/2011 14:39:00]我今日無樹啊!謝謝你

    回覆刪除

  6. 呀!!! 個飽加杯凍飲呀!!! 大少奶...
    妳諗下豬油用沖凍水會有咩效果,
    妳就會知道食滯嘅原因喇...
    應該飲熱檸茶或者是熱檸水呀,
    雖然夏季期間凍飲係好吸引,
    我D女同事俾我話死都係要飲,
    但係... 由其係女性呀... 少D飲凍飲喇... 
    [版主回覆06/24/2011 14:32:00]Oic....唔怪得我塞住個胃成晚 我要積極戒凍飲

    回覆刪除

  7. o i think u have so much milk product this time, u know the fatty butter basket thing and your 抹茶鮮奶 make u feel so sick

    回覆刪除
  8. Fatgarfield 肥加菲2011年6月26日 晚上10:03


    The first time I went there, I bought the bread loaf and loved it. So the second time, I decided to try eat-in... big mistake!! So I think you should just buy the toast and eat home next time! 

    回覆刪除

  9. 無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!無蛋糕食呀 !!!!

    回覆刪除
  10. 我都中咗伏... 嗰杯咁嘅牛奶抹茶難飲到呢...>.<
    下次都係叫番O茶穩陣...

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾