2011年6月29日 星期三

個樽生仔


首先多謝琴日晌Fans page鼓勵我既你你你你你
我唔知自己會唔會決定錯
但係…我唔想再浪費時間
希望我決定無錯,再同大家好好分享

是日午餐...........

我知....我隻蛋煎得唔夠靚,仲走光

我知....塊牛扒唔夠動感

我知....我用caesar salad唔係菜絲

我知....今日陰天唔係晴天,相片無咁好

我知....人地街外點都好過我






呢個係我星期日睇呀妹水禮前去食既午餐@ simply life

牛扒煎蛋三文治,完全愛上

佢個麵包用芥辣加沙律醬,我今日都係用芥辣加沙律醬做出一樣味既麵包

不過…我賣相差過佢呢




激死人

話說我同大少爺每人一個水樽,方便出街帶水飲

果個好鍾意乜都放冰格既少爺

早個星期同我講:你去開街,可以幫我買個新水樽嗎?

我問點解,佢話:早幾日我放水樽落冰格,雪爆了……

我都費事睬佢

然後…琴晚佢同我講……

大少爺:你個樽生仔呀?

我:生咩仔?

大少爺:你睇,個樽呢度(手指著個樽一個位置),脹起左?

我:點解既?

大少爺:因為我上次將兩個樽一齊放冰格,我個爆左,你個無爆喎!只係生左個仔

我望下個樽有個位脹起左然後就))))做乜你乜鬼野都放冰格架?你咪再掂我d野呀))

張相點影都影唔清,係有個位脹起了呢

應該係水變冰時想脹大想爆裂但又未爆得開

激死我











Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com








12 則留言:


  1. 大少爺太搞笑啦

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年6月29日 下午4:49


    如果冰格夠大 , 大少爺可能自己行埋入去~

    回覆刪除

  3. 呢d樽最好唔好放上冰格啦....再係咁.....就爆架........你都係小心d好呀

    回覆刪除

  4. 我欣賞大少爺講,你 個樽 生左個仔~哈哈~

    回覆刪除

  5. 真係俾您位大少笑死我! 

    回覆刪除

  6. 膠樽變咗型就唔好用啦﹗你都係乖乖地買返 2個新的啦﹗

    回覆刪除

  7. 男人係好鍾意飲凍野架喇, 尤其而家夏天....... 大少奶你買多幾個水樽都得啦啦啦啦 ~~~~

    回覆刪除

  8. 等緊睇妳個新水樽呀!

    回覆刪除
  9. KwokMan kuen eunice2011年7月2日 凌晨12:00


    哈哈!!

    回覆刪除

  10. 大少爺都得o架啦
    妳個水樽好靚呢! 在那裏買的?

    回覆刪除

  11. 哈哈......好搞笑呀你2個 !!!!!!

    回覆刪除

  12. 個樽生仔 --------  一個好特別的題目......
    大少爺好攪笑呀, 咁心急, 咩野都要放冰格到雪....哈哈...好彩你個樽無咩樹.....唔好嬲喇....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾