2010年11月18日 星期四

May's cookie 一口曲奇


好開心,馮美基小姐開既May's cookies 一口曲奇邀請我去試食啊

我就搵埋呀妹去

餅店公關好好,預先留一個crunch cake比我同呀妹試

不如開始睇下以下既相片丫

其實店鋪都幾骨子,但都有座位坐既,感覺都舒服架










佢既crunch cake最受歡迎,仲有banoffee Pie、無麵粉古力蛋糕、Country cheese cake

仲有迷你班蘭蛋糕呢

Crunch cake一定要預訂,記住一定要預訂啊





我同妹試crunch cake,佢蛋糕好鬆軟,Cream係無加糖,因為要灑焦糖脆粒

感覺剛剛好啊

呢個值得一試!




裡面除蛋糕,主打可以講係曲奇




味道有double chocolate、檸檬、古力粒、花生醬、牛油、杏仁

我最愛杏仁,好香好香!其次花生醬曲奇都好食




佢除左大罐曲奇外,仲有做回禮架

呢盒$25一盒仔,有兩塊曲奇、連包裝盒同絲帶,仲會幫你印埋咭仔

$25真係好抵






餅店位置係星街對落一條橫街

地址:灣仔進教園6號地下

十一月廿四至三十日may's cookies在銅鑼灣sogo有售.

而12月開始LCX都會設有小鋪,如果九龍區人士都可以去LCX睇下丫

聖誕會推出古力同聖誕版既曲奇呢




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾