2010年11月30日 星期二

腐腐得正


琴晚我好悶囉!我同大少爺都覺得夜晚時間好長

依然好唔慣無九姑娘同劉醒啊

唉...我決定今晚上now.com,繼續從頭煲番義海

我晌吉之島買到日式腐皮,令我諗起那一位唔食魚生既大少爺

佢每次去JW 食自助餐,都狂食腐皮沙律

所以就買返屋企整比佢

其實真係好好用,只要加沙律,就做成小食

甚至party food

咁聖誕party,乜都唔識既朋友仔,可以動手做呢樣無需開爐既小食

我知…餓底成員裡面,果兩位煮食界精英都好受惠囉!

我整蟹柳沙律放入去呢




呢隻一包有8個呢!方便又好味







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾