2010年11月9日 星期二

酥.....good(附食譜)


琴晚我買合桃酥比大少爺食

因為大少爺好愛食合桃酥

我就發口痕同大少爺講:丫!你鍾意食,我學整比你

大少爺含羞答答咁答我:我知你一定好快會整比我既

其實當時我真係講下,我一向對中式酥都唔熱衷,更無諗住學

中式酥通常有36個步驟,我呢d人又怕失敗,點都唔去整

點知…比我搵到個好易既食譜,就晨早流流去整

整既時候都怕失敗,我未接觸過嘛!

最後..............哼~

我整到喇!仲好酥脆啊!




before baking




合桃酥 (食譜改編自:何家私房菜)

麵粉     150g 
梳打粉   1/2茶匙

雞蛋     1隻
黃糖     80g  (如果唔食咁甜,可減至65~70,因為我自己口味會覺得甜了少少)

固體菜油 75g

合桃粒     適量 (先將合桃焗脆,整成粒粒)


做法﹕
1. 麵粉、梳打粉同篩,加入固體菜油及合桃粒、糖搓成粉糰,再分成小份做形放好
2. 每份麵糰勻塗上蛋液(份量以外)及在餅面放上原粒合桃
3. 放入已預熱180C 焗爐內,焗15分鐘至金黃色即成




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾