2009年12月21日 星期一

麻煩大家


踏入十二月一直無停過購物、無停過出街(包括今日)
唯一停過既係.............煮飯
所以聽日開始我要從新出發


包括...............
聽晚做冬晚餐要自己煮(未有idea)
平安夜聖誕餐要自己煮(都未有idea)
聖誕朋友聚會做甜品
晌我屋企boxing day既聖誕party要自己煮


然後回復煮晚餐

麻煩你哋各位見到我又不停post外食、不停去街既話

就好鞭策下我、提醒下我!否則我會繼續沉淪於鬧市之中

唔該晒!

焗緊既係手指餅底,唧成潮洲魚蛋既型狀

焗完比大少爺當雞蛋仔咁食咗!哈

其實手指餅雖然簡單,但的確幾好味架!




我要努力向上!

Come on~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾