2009年12月5日 星期六

@Yamm


今日同"忌廉bun表妹"去街
先去Yamm食lunch buffet,然後行街
足足行成5個鐘呢

呢輪我沉迷買 eye shadow,繼bobbi brown盒 gift set後
仍然心思思想買其他
不過…今日只係買多兩支眼影掃呢

先講下個buffet
Yamm好似有d人讚好、有d又話無乜好食
我覺得貴精不貴多,可能佢既buffet唔及JW咁多海鮮
又無燒牛肉
感覺好似唔夠豐富

但我仍然覺得貴精不貴多,各樣味道都唔錯

對於我來講係好ok既,會同大少爺食多次呢

但係呢....星期六既lunch得幾檯人,好清靜啊

我同表妹都坐到230pm呢




我愛麵包籃




頭盤:




生蠔&  parma ham




日式食品即叫即做

其實我同表妹有食壽司同剌身,但無影相

有即炸天掃羅、爐端燒




熱盤:

當然唔止呢度啦!但我只會揀自己想食既

我見有好多款唔同口味既咖哩但我又唔太喜好呢







香濃磨菇湯




甜品:有cheese cake,但我又唔想食、仲有mousse cake....

有tiramisu,表妹小姐有食,我試一啖都好香濃

仲有以下栗子杯、同埋一個熱情果杯好味啊




呢個忌廉蛋糕居然引起我興趣呢




紅色個macaroon好味啊







食完呢餐連續行5個鐘都唔肚餓呢

收到忌廉bun表妹既生日禮物,多謝晒!我好鍾意呢

15 則留言:


  1.  vanlily 11111111111111111

    回覆刪除

  2. 貴精不貴多, 又唔會人逼逼...好吸引...

    回覆刪除

  3. 佢收費都唔平,啱啱開時好多人去食架

    回覆刪除

  4. 我未食過yamm,佢初開時想去食,但連book位都要等成個月,而家都冇乜興趣了~

    回覆刪除
  5. Mee ...... MeeMoreMore2009年12月6日 下午6:11


    禾星期六又係食咗 buffet 喎~~~~ 咁啱啊!!

    回覆刪除

  6. 都好吸引呀 .....

    回覆刪除

  7. O O:
     
    我今年3月頭去食,靜過鬼啊,個感覺好怪啊!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  8. 係呢, 食野真係貴精不貴多, 事關我地得一個胃嘛, 要善待它

    回覆刪除

  9. 無需要大堆頭ge,有重點精品仲好,yamm睇落都吾錯喔。

    回覆刪除

  10. wow! big lunch!

    回覆刪除
  11. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年12月7日 上午11:15


    貴精不貴多, 我覺得最緊要味道好

    回覆刪除

  12. 我都好耐無食Yamm啦,我食果陣都好好味

    回覆刪除

  13. 行5個鐘,大少奶~你好厲害呀~

    回覆刪除

  14. 星期六嘅 lunch 都係得幾枱人呀?咁咪好快執笠?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾