2009年12月15日 星期二

生日快樂~


To:自己

祝自己生日快樂!主恩常在、家人平安

每年我都會覺得自己生日係要大大慶祝

今年本身打算去旅行過

早幾個月家人有事,我同大少爺都好擔心

旅行除消,連生日都會平淡地渡過呢!

但願家人無事後,先再補慶祝,我同大少爺點都會耐心去等待

*呢張咭係菇奶奶畫比我既,睇下張相既光,好似從天而降咁

影既時候無特別去就光,但影完就好似有道光從天而降

呢一年最大改變係我信主了




生日蛋糕都無乜心情去整,呢個栗子蛋糕係大少爺買比我既呢

至於生日禮物,都晌兩星期前送咗呢




各位祝褔我時,都祝我家人平安丫!謝謝

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾