2009年12月11日 星期五

我們 3


琴日係我同Vanlily三週年紀念日
當然要慶祝慶祝啦
三年裡面,有近兩年日子差不多唔見面都日日不斷email
同msn無分別

更加有段時間係一個月見到七次
近幾個月只因我晚上要抽時間照顧家人,先少見面
不過…點都有兩次呢

好快!好快!好快就一個月可能見15次,哈哈

琴日我花一個下晝去改其中一份稿
連整蛋糕既時間都無
所以只係送一套曲奇模比佢,仲要係之前買落既呢

我收到raspberry芝士杯,個底既棒子乜乜好好味架!好開心
唔止整埋比大少爺,連我表弟先生同忌廉bun表妹都有份
多謝你啊!
都唔止呀................居然仲有........




仲有朵花,佢送花比我啊

琴日我望入去時,以為假花,點知返到屋企發現係真既玫瑰啊

好感動呢




琴晚先去鼎泰豐食晚餐




小籠包




呢個係炒豆絲...好味




雲吞 (minicorgie)啊!哈哈




擔擔麵




呢個係甜品:芋頭小籠包

估唔到好味架




食完後...去Faces行,行成兩個鐘咁滯

小冬:和你默契  愛一生一世嘛

期待出年既週年紀念呢

P.s Calling陳小冬,今晚黃石碼頭等,會有大飛來接你去祕密任務

帶埋你兩個左右鉗呀!哈哈

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾