2009年6月15日 星期一

辣唔辣?


星期六大少爺牙肉發炎,塊臉腫左一邊臉
表弟先生到訪,大少爺都無晒心機
連晚餐都只係自己一個食粥、食菜

幸好!經我一輪清熱攻勢
哼~~~~`幾個鐘後開始消腫,大少爺又回復心情同表弟研究濾水器

無錯!我既清熱攻勢換轉用晌女生身上
一定會暈低呢

原本想晌星期日既晚餐上花點心思
攪下新意思
But........唔敢輕亂來
牙肉痛好慘啊!萬一再腫過就弊,所以只能煮清清地既晚餐呢

蒸青班!哈!大少爺放假洗魚工作由佢幫我呢

我同大少爺去揀魚時,條魚游來游去

賣魚姐姐同好好心機遂條問:係咪呢條?呢條呢?呢條?哦~~呢條




其中一味餸要分開兩碟,呢碟係大少爺既西芹炒帶子




呢碟係我既Xo醬西芹炒帶子,我唔敢比大少爺食xo醬

唯有分兩碟啦!




牙肉痛既妙藥,芫茜皮蛋茶瓜魚片湯

上次我牙肉痛飲呢個湯好番,而家有乜風吹草動都煲來飲!




漏左講:
當晚我望住大少爺好無心機既樣,又食唔到野
我就問表弟:如果哥哥食唔到野,咪會好快好瘦,瘦到變一條滕?表弟先生答我:唔怕!你不停比汽水、朱古力、雪糕佢充肌,全日只食高卡路里食物就可以
哈!好彩大少爺好番

佢唔鍾意食古力同雪糕架!



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾